Wat houdt het scenario in?
- Knip ter hoogte van de Dreef zoals het nu is bij de omleiding.
![](https://assets.bpart.eu/rails/active_storage/representations/redirect/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBdUdUIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--803900acca87cf94dd1a082413f57a301962910a/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaDdCem9MWm05eWJXRjBTU0lJYW5CbkJqb0dSVlE2RkhKbGMybDZaVjkwYjE5c2FXMXBkRnNIYVFJZ0Eya0NJQU09IiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJ2YXJpYXRpb24ifX0=--ab1497edf4eb593bfe5aab0270e086ac9d6e9c9a/Holsbeek%20Langeveld%20-%20Scenario%202%20kaart.jpg)
Voordelen scenario 2
- Veiligheid en comfort voor de fietsers: het Langeveld wordt voorbehouden voor fietsers en bewoners.
- Rustiger straat voor bewoners tussen de Dreef en Pleinstraat en tussen de Dreef en holsbeek dorp.
Nadelen scenario 2
- Verkeer tussen de twee sites van Roelants moet omrijden, wat een dubbele belasting geeft van de Pleinstraat en een deel van het Langeveld.
- Bewoners tussen de Dreef en de Pleinstraat moeten omrijden wanneer ze richting Holsbeek Dorp rijden.
- Meer verkeer op de Leuvensebaan.
- Mogelijk meer verkeer op Daalputstraat (echter minder bewoning dan op het Langeveld).
Geef je mening Ontdek de andere scenario's